FB PODUZETNICI – 1/3 – Online buketi

56

Ako nisi na Fejsu – kao da ne postojiš!

Što je zajedničko pizzeriji, jednom električaru, vinariji i  – ovoj cvjećarnici?

Sve su to poduzetinici koji su svoje poslovanje prebacili na društvene mreže kako bi bili u koraku s vremenom i promjenama koje ono donosi.

Ili se prilagodi ili ključ u bravu, kaže Ana, vlasnica cvjećarnice u Varoši, koja je odluku o otvaranju poslovnog Facebook profila donijela prije 3 godine.

A bukete ne kupuju samo domaći ljudi.

Ana je istaknula kako su se vremena promjenila i ne može zamisliti svoje poslovanje bez društvenih mreža.

A sve te promjene iziskuju i poduzetniču prilagodbu i originalnost –  slikaj, klikni , šeraj,  lajkaj  …. i još jedan buket je spreman za prodaju.

Nadogradili smo svoju politiku o kolačićima. Na našim internetskim stranicama koristimo kolačiće kako bismo Vam mogli pružati uslugu, analizirati korištenje, osigurati oglašavanje i funkcioniranje sustava, koje bez uporabe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja portala suglasni ste s primanjem kolačića. Više

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close