Zadarska vila, zadarski krajolici, milijun i pol gledatelja i to Norveških

190

“Popularni reality dovodi norveške turiste“ naziv je održanog panela u organizaciji Filmskog ureda Zadar, Ustanove INOVAcija u sklopu EU projekta InnoXenia kojeg provodi INOVAcija. Panel je nastao nakon što je lani u Zadru i Zadarskoj županiji snimljen vrlo popularni norveški reality Mesternes Mester od kojeg se očekuje odlična turistička promidžba.
Norveški Reality Show “Mesternes Mester” snimao se tako u Zadru i zadarskoj regiji, a njegov utjecaj na buduće norveške turiste osjetio se odmah nakon prvog dana emitiranja kada su odmah počeli stizati upiti za lokacije snimanja.
Snimanje ovog realitya tražilo je i određene angažmane i resurse, a kako se radi o iznimnoj visokoj produkciji ništa nije bilo prepušteno slučaju.
Projekt InnoXenia financira se iz Programa transnacionalne suradnje Interreg ADRION 2014.-2020. Projektni konzorcij sastoji se od devet partnera i tri pridružena partnera, a obuhvaća sveukupno šest zemalja Jadransko – jonske regije (Italija, Slovenija, Grčka, Hrvatska, Albanija i Bosna i Hercegovina). Nositelj projekta je Regija Zapadne Grčke.
Koliko televizijske serije mogu utjecati na povećanje broja posjetitelja svjedoči i primjer “Game of Thronesa” u Dubrovniku, ali i “The Romantic” koji je kroz godine izazvao boom koreanskih turista u Hrvatskoj. Vjeruje se kako će sličan boom izazvati i “Mesternes Mester”.

Nadogradili smo svoju politiku o kolačićima. Na našim internetskim stranicama koristimo kolačiće kako bismo Vam mogli pružati uslugu, analizirati korištenje, osigurati oglašavanje i funkcioniranje sustava, koje bez uporabe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja portala suglasni ste s primanjem kolačića. Više

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close