VELIKE PRIČE – Kad ti se Facebook obije o glavu

122

Nespretne rečenice poput: Atraktivan požar u Splitu!, te I meni je jednom pukla cijev u stanu!, izazvale su pravu bujicu kritika javnosti na društvenim mrežama. Također, upravo zbog loše komunikacije putem društvenih mreža mnogi brendovi i proizvodi ugrozili su svoju tržišnu poziciju. S druge pak strane brojni poslovni korisnici smatraju da im društvene mreže omogućuju bržu i jednostavniju komunikaciju s klijentima, korisnicima i potrošačima, a sve je više njih koji su putem društvenih mreža unaprijedili poslovanje ili pronašli nove poslovne partnere. Čak 88 posto tvrtki u Hrvatskoj u svome poslovanju koristi jedan od oblika društvenih mreža, u većini slučajeva Facebook ili Instagram.
Društvene mreže smatraju se iznimno korisnim marketinškim i PR alatom, ali ponekad mogu biti i dvosjekli mač.
Ključna promjena koja je promijenila odnos brand – kupac (korisnik) svakako je pojava interpersonalne komunikacije. Sve većim rastom utjecaja društvenih mreža pojedincu nikada nije bilo lakše postaviti pitanje ili se osvrnuti na pozitivne ili negativne segmente nekog poslovanja.
Također treba naglasiti kako se društvene mreže koriste i za svakodnevno praćenje aktivnosti konkurencije, ali i pronalazak novih strategija u poslovanju i oglašavanju.

Nadogradili smo svoju politiku o kolačićima. Na našim internetskim stranicama koristimo kolačiće kako bismo Vam mogli pružati uslugu, analizirati korištenje, osigurati oglašavanje i funkcioniranje sustava, koje bez uporabe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja portala suglasni ste s primanjem kolačića. Više

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close